Ebruu54 şöyle ki 20 günlükken başladı ilk hastaneye ağlaması sebebiyle gittik doktor gaz sancısı var dedi damla verdi gönderdi kullanmaya başladık sonra bu hep artmaya başladı ama aynı saatlerde ilk ay kontrolüne gittik doktora söyledim ve kolik bir bebek dedi çünkü 3 saatten fazla ve haftada 3 gün veye fazla ağlamalar kolik olduğunu ifade ediyo bizimki hafta 7 gün 5 gün hep ağlardı hiç susmadan kolik masaj eğitimi aldım banamısın demedi doktoruna dedim bu damlalar bir işe yaramıyo ben bırakıcam bırak dedi bıraktığımdan beri daha iyi gibiyiz saati geldiğinde duş aldırırdım her gün hala devam ediyoruz duşa bide çingen beşiğinde uyuyo hala maalesef 6 ayında geçer doktor bakalım 6.ayını bekliyoruz