Minikk41 aslında bebeğin emmesi için göğüs ucuna ihtiyacı yok. Sadece memeyi doğru kavratmak lazım, göğüs ucunun koyu kısmı komple ağzında olursa emmesi kolay olur, diğer türlü sadece ucunu tutmaya çalışırsa, yaralar kaçınılmaz olur malesef, bir de bu şekilde bir araştırma yapın isterseniz. Hayırlı olsun güle güle büyüsün bebiş 🌿