esrapoyrazege Merhaba kızlar biz 1 aylık olduk malum emziriyorum ve bugün burun akıntılarım başladı grip olucam sanırım bu süreci yaşayan annelerim nasıl atlattınız ya da böyle daha başındayken şunu içtim yaptım iyi geldi dediğiniz neler var?
susunbebekuyuyo esrapoyrazege 3 ayda 2 kere ağır grip oldum maskeyle dolaştım uyurken bile çıkartmadım çıkartacağım zaman salonda yattım eşim kaldırdı emzirmeye devamlı ıhlamur tükettim başka bir şey yapamıyoruz malesef içebiliyorsanız kelle paça vs için çok iyi geliyor narenciye yiyecekseniz kimyon çayıda için gaz olmasın çok geçmiş olsun
Meleyinannesi esrapoyrazege esrapoyrazege emzirmeyi devam ettirin.bende qrip oldum maskeyle dolasiyorum evde hemde 3kat ust uste takdim yatinca bile cikarmiyorum vitaminli yiyecekler tuketin cocugunuz hala kucuk oldugu icin biseyler kabul etmeseniz daha iyi sadece vitaminli seyler tuketin bolca sivi kabul edin
Meleyinannesi esrapoyrazege bide bebeginizin burnuna tuzlu su damlatin eczanelerde oluyor.odalarinizi fazla sicak yapmayin
emirinannesii supradyn içtim ıhlamur maskeyle emzirdim ama çocukta kaptı emerken uyuyordu cünkü bide felaket olmustum cidden maskeyle de nefes alamıyodum. c vitamini bol bol😘
esrapoyrazege emirinannesii ne kadarda olsa sütten geçmiştir zaten çok geçmiş olsun bende vitamin deneyeceğim bu dönemde bakalım teşekkür ederim 🥰
susunbebekuyuyo esrapoyrazege hayır geçmedi ilkinde zaten çocuklardan bana geçmişti 2.de çocuklara geçmedi çok şükür
esrapoyrazege Meleyinannesi aa ben geçer diye düşünüyordum çok sağolun deneyeceğim söylediklerinizi 🥰🥰