Kızlar 1 hafta sonra 5 ci ayına girecek ve oğlum kabız sadece fitille çıkarıyor dışkısını ama fazla fitil vermek zararı olur mu nereye kadar fitil fitil bugün 3 cü gün kendiliğinden çıkarmıyor fitille yapıyor şimdi yüne ağladı ağladı uyudu sizce fazla fitilin zararı olur mu