Wolverine Eskişehirli anneler bebislerinizi oyun gruplarına götürüyor musunuz? Goturuyorsaniz nereye, saat, fiyat ve hizmet bilgisi verebilir misiniz?
Zeynebinannes Wolverine kirpi çocuk da saatlik oyun grupları oluyormuş kuzenim söyledi bugün ama diğer sorduklarınız hakkında bilgim yok, üste kalsın
Pnarferah Wolverine mogi atom u arayıp sordum bide farklı bi yeri adını unuttum haftada 1 gün 4 hafta katılım sağlanmasını istiyoruz dediler 1 saat sadece ayda 4 saate denk geliyor ve 300 lira
Wolverine Zeynebinannes yaaa süper en azından ismi olan bir yer söylediniz araştırayım bakalım. Teşekkürler 🌸
Wolverine Pnarferah hafta da 1 gün ayda toplam 4 saat 300₺ çok değil mi ya 🤔 teşekkür ederim yorumun icinn🌸
Pnarferah Wolverine evet çok fazla onun yerine biz oyun alanına gidiyoruz Paykoland var ya oraya güzel de eğleniyor oynuyor çıkmak istemiyor
Pnarferah Wolverine kapalı alan metro market Koçtaş var ya şimdi bide baby mall la FLO açıldı ordahemen
BalYapanSinek Mogi atoma götürdüm kızımı yaklaşık 3-4 ay. Kış girince bıraktım. Ama çok memnunduk. Haftada 1 gün 300 tl olmuştu en son.