Mihriban36 inanın hiç korkulacak birşeyi yok. Bende evham yapıyordum ama iyiki erkenden yapmışız diyorum. Çünki Bebek anlamıyor . . Ama ilerde emeklemeye başlarsa hiç yaptıramazsınız çünki zaptedemezsiniz canı yanar emekledikçe, yürürse de yine zorluk olur sizler için . Ertelerseniz ilerde travma olarakta kalır aklında. Şimdi herkes erkenden yaptırıyor. Bence erkenden halledin