Gecenlerde 1.5 yas ogluma hastaligindan dolayi dr antibiyotik recete etti. 1 hafta kullandik. Disleri bembeyaz olan oglumun dis renginde degisiklik oldu. Sanki boyle kremsi gibi. Fircaliyoruz gecmiyor. Basina gelen varmi? Zamanla duzelir mi? Tecrube eden bilgisi olan varsa yardimci olursaniz sevinirim arkadaslar