Merhaba 13 aylık bir bebeğim var Gece o kadar sık kalkıyor emmek için Artık zombi gibi Oldum. Bu durumu nasıl en aza indirebilirim. Piş pat yaparak tekrar uykuya geçirmeyi denedim ama nafile Çığlıklar koparıyor Deneyimli annelerimiz bu duruma nasıl bir yol izlemen lazım yazarsanız sevinirim