Eylulunannesi28 Çocuğunuza bankada hesap açtıysanız hangi hesaptan açtınız hangi hesabın daha çok avantajı var ve hangi bankada açtınız 🤔
-Gizem- Eylulunannesi28 eşim bebeğimiz doğduğunda bes açtı yapı kredi bireysel emeklilik https://www.yapikredi.com.tr/bireysel-bankacilik/sigorta-ve-emeklilik/18-yas-altina-bes her ay az az birikiyo bence herkes çocuğunun geleceğini düşünmeli ne olacağımız belli değil bu para elimizde olsa harcanır gider anlamadan
Ftmagull Eylulunannesi28 görümcem yapmıştı çok memnun belli ayda belli miktar yatırıyomuşlar doğum olduğundan beri hatta suan cocugu 6 yaşında 15-20 bin kadar biriktirmişler bize de önermişlerdi uğraşmadık
Papatya41 Eylulunannesi28 bes açtık garanti bankasına her ay %30 banka koyuyor şuan aylık 500 TL yatıyorum yılbaşından sonra 1000 TL yatırıcam