Liyamomyy götür canım için rahat etsin ama bebeklerde moro refleksi die bi durum var büyüdükçe giderek azalıyor asıl o refleks yoksa sıkıntı demişti doktorum anne karnında dar alandan çıktılar bi anda elleri yada duyduğu küçük bi ses karşısında kendilerini boşlukta gibi hissediyorlarmış bnm oğlumda yapardı zamanla yavaş yavaş geçti kendi kendine