Diva Bu aralar sanki aldığım mama köpürüyor ilk başta köpürürmüyor du diğe hatırlıyorum sizdede bu durum oluyor mu
1bebek1annee Diva doğduğundan beri kullanıyorum hiç öyle bi sıkıntı yaşamadım. Biberonu sallama şeklinizden kaynaklanıyor olabilir mi?
mrvklncc Diva çok çalkalamaktan çalkalarken biberonun ucunu kapatırsanız köpük olabiliyor ve o da gaz yapıyormuş bebeğe ben kaşıkla karıştırıyorum ya da biberonun deliğini kapatmadan yana hafif hafif sallıyorum köpürmüyor
1bebek1annee Diva kaşıkla karıştırırsanız iyice hem köpürmez hem de gaz yapmaz. Dikey değil de yatay çalkalamanızı öneririm.
emirinannesii 1bebek1annee bende hiç sallamıyorum mamayı hep kaşıkla karıştırıyorum gaza sebep oluyormus
1bebek1annee emirinannesii İlk 4 ay hep kaşıkla karıştırıp verdim gazdan dolayı ama artık gaz problemimiz kalmadığı için yatay şekilde karıştırıp veriyorum.
GzmmK Diva ben bir yerde okumuştum sma maması ile alakalı. içeriğinde sorun olduğu için yasaklandı gibisinden yada öyle olcak gibi. Tabi ki sizin kararınız bilginiz doğrultusunda ama bir araştırın derim.
DurununAnnesiiii GzmmK bende sma kullanıyorum doktorumuz kullanabilirsin dedi . Hatta eczacı icerigi en temiz mamalardan demişti.
Irmakprensesinannesi Diva bende 2 aylıktan beri kullaniyrm sma yi hı sorun yasamadim bu zaman a kdr kızım da severek icer
GzmmK DurununAnnesiiii doğrudur çünkü ayrıntılı bir araştırma yapmadım ben sadcee okudum. Sizinle paylaşmak istedim ☺️Bebişlere şifa olsun