Asyagoknrhira46 Benim kızım 20 aylık göbek bağı hala duruyor ama kızım çok eve bağımlı bir yere gitsek anne ev ev diye ağlar sizce bı yere gömmelimiyim gerçekten bu gerçekmi batıl inançmı
ayscnky1 Asyagoknrhira46 okula başlayınca bahçesine gömün bari o zaman da okul okul der severek gider 😂😂
Mybellam_21 Asyagoknrhira46 Valla batıl veya doğru ama ben evinin bahçesine camın divine gömdüm evcil olsun diye. Ben çok evcilim kızımda yanımdan ayrılmasın ☺️
merveay Asyagoknrhira46 Kuran’ın yanında öyle duruyor bi küçük cam şişeye koyup saklamayı düşünüyorum gömmek biraz saçma geliyor.
Merve Asyagoknrhira46 bence batıl inanç ve alıştırmayla alakalı. Kızımın göbek bağıda evde 28 aylık ama gezme hastası 17 günlükken bi çıktık hiç durmadık evde.
Merveensarelisa Asyagoknrhira46 batıl bence ilk kiziminkini kaynanamla hacca gönderdim oraya gomdurdum 🤣 smdi oglumunki evde daha karar veremedim nereye gomsem diye 44 günlük
3_bebeli_ana Asyagoknrhira46 3 çocuğumun daevde duruyor sandıkta küçük bebeğim 3 aylik daha farkında değil ama diğerleri maşallah dışarıdan eve gelmek istemez 😂😂
Irmakprensesinannesi Asyagoknrhira46 valla benim kızımın göbek bağı kuvezdeyken düştü harbiyede gitti 12 gün kuvezde kaldı erken doğduğu için
Beyziikoo Asyagoknrhira46 Kaybolmasın diye cüzdanıma koymuştum halâ orada ha tabi eurolarda var yanında bakalım ne olucak ahhahahah 😂😂😂😂
DefneRana3881 Asyagoknrhira46 aaaa benim kızım aynen göbek bağı evde 38 aylık dışarı çıkınca eve gideceğim diye ağlıyor. 25 günlük bir kızım daha oldu onunkini de ablasnnkinin yanına koydm oda büyüyünce ağlayacakmı ev diye göreceğim 😅 gerçi dışarı çıkınca ağlayan bir bebek ama 😂😂
Yagmurtekin Asyagoknrhira46 duruyor hâlâ 😅 babası tutturmuş galerinin önüne gömelim galerici olsun diyor ya sabır 😅😅