DefneRana3881 ben kolik annesi olarak söylüyorum herşeyden yiyin seçmeyin zaten isteseniz de istemeseniz de o kolik durumu belli süre gidecek bizim 6 ay sürdü siz yemeden böyle keserseniz sizden bebek alacağı vitaminleride tam anlamıyla alms olamyor sizde çoğu şeyden vitaminden filan uzak kalyorsnz bagslliginz düşer kolik durumuna gelirsek sadece durumu hafifletip daha iyi geçebilmesi iç elimizden geleni yapabilyorz masaj gaz damlası fitil duş herşeyi yapyorz zaten bebeğin hava yutması normaldede olan bişey onu engelleyemiyorz umarm kolik durumu kısa sürer bu arada sorduğunuz gaz damlası bize çok iyi geldi bebeğim aşırı rahatladı iyiki kullanmşm dedm çocuk resmen gülmeye daha bir mutlu olmaya başladı bu damlayla tavsiye ederm ama unutmayın ki her bebekte damla başka tesir eder