alptoyyy savunmasında pskojik sorunlarım var haplarımı almadım bana deli dedigini duyduğum için böyle oldu demiş .. ya nasıl bir vark bu izlerken kendi çocuğumun başına gelmiş gibi hissettim içim parçalandı . O elleri kırılsın inşallah . Gerçekten şu zaman da çocuk olmak ne zor yaşamadıkları daha ne kaldı ? Çocuğa el kaldiran onlara pislik yapan mahlukatlar artık en ağır cezayı almalılar