Sarisin Milasmom 10+11 hala beklemedeyiz 👮♀️😄 iyice sertleşti 1-2 gün içinde bi hareket bekliyorum yeter artık 😊
Bsrmrt Milasmom katı gıda yerken zorlanıyormusunuz? Hala püre yapmak zorunda kalıyorum çiğnemediği için çok öğürüyor
Nazlitekbicak Geç çıkması daha iyi diyorlar biz 8 aylık olduk 6 tane disimiz var iyi mi kötü mu bilemiyorum..
Seqnem Nazlitekbicak onu diyenlere doktorum güldü. Yok öyle bir şey. Yok erken çıkaran erken döker vs.
Milasmom Bsrmrt bizde pure yapip veriyoruz ama et verince mesela eti kucuk kucuk didikleyip veriyoruz yiyo o sekilde, eline ekmek verince onu da kendi çapında yiyo🤣