[silindi] Kızlar bebeğim sesler çıkarıyor inler gibi hırlıyor bazen sizdede oluyor mu uykusunda ağlar gibi oluyor kaşlarını çatıyor iç çekiyor
NilAsyaMom [silindi] olur annesi . Öyle sesler çıkardığında kısık sesle seslen annecim ben buradayım diye 🤍
Feyzosunannesi [silindi] gazı yoksa ve karnı toksa normaldir canim sen yanında olduğunu hissettir bebeğinle uyurkende konuş o seni hisseder🌸
nlyoya [silindi] rüya görüyorda olabilir bir sürü neden var vallahi bebek büyütmek zor sürekli gözlem yap canım
Tugce3493 [silindi] benimkide yapıyo bogazından ses cıkarıyo mıkıldanıyo hafıf ses tonuyla konusup dokununca sakınlesıyo
RubarTaha [silindi] yanında olduğunu hissettirin hafif seslenin ona benimde öyle çünkü ne kadarlık bebeğiniz 👼