57 günlüğüz. Şarkı söylüyorum, zeka kartlarıyla göz takibi yaptırıyorum, karın üstü egzersiz yaptırıyorum. Çıngırak sallıyorum. Parmaklarını emiyor, 5 tane farklı emzik denedim hala almıyor. Gece 11,5-12 gibi yatıyor, 2:30 - 3:00 de kalkıyor 5 e kadar emzir, altını al, uyut sonra 7 gibi bir daha kalkıyor. Şimdi de uyutmaya çalışıyorum😊Gazlı bir bebek. Relactaz, nurse harveys, bigai kullanıyoruz.