Nnefes Merhabalar.. 1,5 yaşında kızım var ve emziriyorum 10 haftalık da hamileyim.sizce ne zaman biraktirmaliyim emzirmeyi doktor yakında acıyacak sütün kendi bırakır diyor ama ne zaman acır?