Kızlar kızım 2 bucuk yaşında balık yemi yedi ne yapmam lazım doktora götürelim mi
Elifnazannesi04 la havle ve la kuvvete illa billahil azım tabiki de götürün
Elifnazannesi04 Bir acile götürün.
Elifnazannesi04 kaç tane çok mu yemiş bir iki taneyse bişey olmaz
Elifnazannesi04 siz burdan cevap bekleyene kadar cocuga birşey felan olur.
Deletedmom_78 tabiki götürün demen yeter danısıyorm bu tavırla degıl
Tortilla_ hareketlerınde bi degısıklık olursa götürim ya korktum bian
Prensesannesi38 az ya hemen tükürdü de ne bilim ilkdefa basıma geldi böyle bisey