Ebrumarbling Arkadaşlar sütüm çok ama bebeğim aç varlık içinde açlık çekiyor yavrum napacam ben emmeden önce sağma yapıyorum yatarak emziriyorum okuduğum herşeyi yaptım ama yok napacam ben 😔😔😔
Glitter Ebrumarbling tazyik tamamen gecene kadar elle sagim yapip biyolojik pozisyonda emzirin yatarak degil.
FeriDeniz Ebrumarbling makas pozisyonunda tutup akışı yavaşlatmayı denedin mi? Bir de geriye yaslanıp emzirmeyi?
Ahsenimltm Ebrumarbling emzirmeden once uzun sure sagarsan sutun artar . 1 -2 dk sağ. Makaslayarak emzirebilirsin. Sutunun tazyikli oldugunu dusundugunde cikar agzindan volmü azalana kadar aksım.
_M_zehraa_ Ebrumarbling muhtemelen bebek hızlı geldiği için emmek istemiyor sağıp vermen bu durumda tek çare eğer yeni anneysen ilerki haftalarda sütun azalacaktır bebegin emme isteği de çoğalacak yetmeyebilir bile diyebiliriz bolca sağıp buzluğa atabilirsin yetmediği yerde de verirsin ilerde
Ebrumarbling Svm 3 aylık 500 gr aldı ama 1 dk anca emiyor fazlasında ağlayıp geri bırakıyor genzine kaçıp öksürüyor
Liyaa Ebrumarbling sağdığınızdadamı tanzikli geliyor bende aynı sorunu yaşadım ve sırf az emdiği için hep mastit oldum ben az az sık sık besliyorum doğduğu doğalı hep böyle en fazla 5dk emmiştir ama 1saat bazen 45dk bir emiyordu
Ebrumarbling FeriDeniz evet dün doktora gittim bu yüzden o da öyle dedi yaptım ama gene aynı oldu önce sağ dedi sonra makas pozisyonuyla emzir dedi yatar pozisyona gelip öyle yaptım olmadı
Fatosumum Balenli südyen kullanın bi süre makinayla sağdıkça süt çoğaşır elinizle sağın sağdıktan hemen sonra emzirin
Ahsenimltm Ebrumarbling makine arttirir diye birsey yok canim ben gogsum cok dolunca mastit olmamak icin sagiyordum. Ama emzirme oncesi sagimi kisa tut .
Fatosumum Ebrumarbling dursun yine acil bi yere gitmen gerekir vs. O zaman sağıp kullanırsın ama sürekli kullanma çünkü vücut ne kadar talep olursa o kadar süt üretiyo e seninde hem bebeğin hem makinan talep edince daha da çoğalır 😊