A_melek evlendiğimden beri arçelik kullandım pişirmedi bazende hep kimi yer beyazken kimi yer yanmaya başladı. Siemens kullandım oda pişirmedi kısım kısım oda yaktı. tekrar arçelik aldım oda aynı artık delirmek üzereydim kararı şu şekil verdim ben fırın kullanmayı beceremiyorum. Bigün bi arkadaşıma sordum fırınından memnun musun diye memnunum iyi dedi bende hemen birde bosch markayı deneyeyim dedim. Sonuç sorun bende değil fırınlardaymış. Boschla tanıştıktan sonra fırınım oldu diyebilirim. Pişirmesi efsane. Sadece özellik olarak pizza pişirme özelliği olan fırını tercih etmem gerektiğini duyduğum için bende pizza pişirme özelliği olan bi fırın aldım. Pizzada kekte börekte ne yanıyo nede pişmeme gibi bi sorunu oluyo. Fırın kendi kendini temizliyo kirlendiğinde ben kirlendim diye uyarı veriyo ve 1 saat programı var ona ayarlayıp fırın temizliği yapıyorum. Gerçekten alıp pişman olmayacağınız tek marka. Buzdolabı içinde aynı şey geçerli yıllarca kullanıcı hatası denilen şey aslında tamamen dolaplardan kaynaklı olduğunu bosch markasını tanıyınca anladım.