Alygkc Kızım sekiz aylık dört gündür bu saydığım şikayetler var üç gün oldu doktora gideli azitro ve pedifen kullanıyoruz ve soguk buhar ama hala devam ediyor şikayetler ya ne zaman geçer geçmesi gerekiyor muydu ilk annelik tecrübem yok panik oluyorum