eslemkusunannesi Kahvelihome blendırın dograyici kısmında toz haline getirip kullanıyorum genelde petiborügayette güzel oluyor
Adababy Kahvelihome neden olmasın bal gibi oluyor. Ben yulaf bisküviyle yapıyorum parmaklarım yok şu an🙄💖
TheLatte Kahvelihome olur ama bana yavan gibi geliyo . Bebe bisküvisi veya kakaolu petibörle daha güzel oluyo .