Sedasmsk
Kader arkadaşım merhaba 🙋🏼♀️
Aynı süreçteyiz şuanda. Normalde de kızımı memnun edemiyorduk ama 4. Ay atağı ne berbat bişeymiş yaa. Valla kafayı yememe az kaldı.
3,5 ayından beri böyle. Şuanda 4,5 aylık atağının 5 günü kaldı ama geçeceğine dair bi umudum yok. Hep dua ediyorum umarım ataktandır mizacı böyle değildir diye
Ne evde ne yerde ne gökte mutlu. Sürekli ama sürekli mızmız. Evde asla sırtının üstünde durmaz illa kucakta olacak. Hatta artık o bile mutlu etmiyor kucakta bile ağlıyor. Bütüün gün hazır olda bekliyorum resmen. Dışarı çıksak o zamanda durmuyor ne dışarda ne başkasının evinde. Amnemde bile 1 saatten fazla duramıyorum hemen ağlıyor mutlu olmuyor. Bazen biz mi beceremiyoruz diyorum ama yapılması gereken her şeyi yapıyorum ya 😢 vallahi yoruldum tükendim artık