Sblatc bizim önceki evimiz yerden ısıtmalıydı en düşükte bile ev hamam gibi oluyor petekten farkı ilk açtığınızda Petek gibi çabuk ısınmıyor geç ısınıyor kapatınca da hemen soğumuyor ev. Yerler parke görüntündeydi ama taştı bebek için keşke bu evimizde yerden ısıtma olsa diyoruz avantajlı sıcacık yerler. Faturaya gelecek olursam termostat yoktu takılıyor mu bilmiyorum hep yanıyordu , şuan termostat var derece düşünce yanıyor şuan daha uygun geliyor fatura o zaman en düşükte bile 300 civarı geliyordu. Ayrıca yerler taş olduğu için elimizden bişey düşürdüğümüzde hep kırıldı eşimin telefonu falan dikkat etmek gerekiyor.