Mihrimah9 14 aylıkken düşürdüm tek uykuya uyku gerilemesi vardı 14 ayda dedim acaba tek uykumu istiyor diye düşündüm bu sürede tek uyku olduk doğum yapıcam sezeryan dikişlerimden sallayamam diye tek uyku yaptım ama 2 uyku olduğunda da iyiydi cocugunuzu izleyin bakın ona göre teke düşersiniz her bebek farklı sonucta ona göre haraket etmek daha iyi