Sevgili Anneler!
Benim ikizlerim düzeltilmiş 12, kronolojik 14 aylıklar. Bu zamana kadar 2 uyku olarak ilerledik. İlk uykularında 1-1,5 saat uyuyorlardı ( bazen 2 saati buluyordu) 2.uykuyu da 1 saat yaptırıyordum. Ama gelin görün ki son 1 haftadır ilk uykuyu yarım saat 40 dk., 2.uykuyu 1 saat yapıyorlar ki bugün onu da yapmadılar. Sizce bu bıdıklar uyumak mı istemiyorlar? Günün toplamında 1-1,5 saat uyumuş oluyorlar. Tek uyku yapsam daha uzun, kaliteli mi uyurlar sizce? Bu arada uykuya geçişlerde de eskisi gibi hemen dalmıyorlar. Bi 5-10 dk ağlıyorlar, sonra dalıyorlar. Tecrübeliler fikir verebilir mi bana?🍀