Danerys çağırıcam evet. Hiç bıseyınden memnun kalmadım ki. Serviside aynı. Geldi kurdu duvar gibi bi adam şurdan açılır kapanır bile demedi Meger vanası varmıs altta. Bi sıkıntı olunca ulasabılcegım kimse yok açmıyorlar telefonu. Bende mecburen bölge sorumlusunu arıyorum şikayet edip öyle donus yapılıyor