Bende 3 farkli emzik denedim beni cok emmek istedigi icin ama almadi öğürdü. Simdi 3 ay 10 gunluk bende alistm oda alisti bu duruma bidahada emzik vermeye calismadim. Basta zorlandim evet ama ilk annelik oldugundan heralde simdi her istediginde emziriyorum baska ne ister ki cocuk diyorum bol bol emziriyorum😊 tabiki sizinde hakli sebepleriniz vardir ilk basta tutsun rahatlayayim cok istedim