Aslında oyun saniyolar ısırma deyince biraz da yalancıkftn ağlama ise yaşamıştı bende ilk başlarda isirinca gülerek diyordm aaa ısırma bebeğim;)) falan ahahhaha sonra oyun sandı bı ısırdı bir Aydan fazla yarası geçmedi sonra o ısırmada ben ağlamıştım ve çok üzgünüm falan dedm sonra o şekilde hiç ısırmadi