Suzi-12 4 aylıkken sürünüyordu yüzüstü. 7,5 aylık oldu asla yüzüstü yatmayı sevmiyor. Basıyor çığlığı. Acabamk demiyorum hiç. Belki direk yürüyecek. Her bebek emeklemezki. Herşeyi normal şükürler olsun. Neden karamdarlığa düşeyim. Sizde düşmeyin. Ben 5.ayından beri mama sandalyesine oturtıyorum. 3,5 aylıkken oturdu normalde.