Naimenaime Habisoo34 tok karnina verilmesi gerek diye biliyorum. Kahvaltidan hemen sonra veriyorum. Balik yagi kullanmiyorum balik yediriyorum
Naimenaime Ogullarinaasikanne ne guzel demekko herkesin cocuguna yaramis 🥰🥰🥰🥰❤️ Siz ne siklikla ve kac ml veriorsunuz
Ogullarinaasikanne Naimenaime günde 1 kez kullaniyorum doktorumuz o sekilde önerdi büyük oğluma 5 ml bir tatli kaşığı ufak oğluma da 1 cay kasigi yarim olcek yani o sekilde veriyorum🥰
Naimenaime Ruzgarcan 17 aylik icebilir mi diye doktora sorun bence. Cunku recete ile satilmiyor ozel aliyorsunuz 68 tl gibi bi fiyat. Kirmizi kutulu
Naimenaime https://www.cimri.com/bitkisel-besin-destekleri/en-ucuz-imuneks-150-ml-surup-fiyatlari,2792633 Bu arkadaslar
TheBaby Naimenaime Ben Oğlum 4 yaşındayken başladım kullanmaya 9 yaşında 5 yıldır kullanıyorum. Kışları sadece. 1 tatlı kaşığı
Naimenaime lilosbebek evet doktor onerdi diye yazdim zaten. Dogal icerikli oldugu icin kedi kopegede kullaniliyormus zaten zararsiz
xdenoo Naimenaime Bu şurup gerçekten çok iyi benim de kızımın hem bağışıklığını güçlendirdi hem iştahını açtı imuneks zaten yılların güvenilir firması