Tazeanne03 her bebiş bir değil özellikle o ayları o kadar zor oluyor Kİ minnacık daha sen kendini toparlayamıyosun napacağını bilemiyorsun ağlayışları ne ifade ediyor bilmiyor bocalıyorsun belki lohusalıktan çıkamadın BİLE daha bunlar o kadar normal ki biz dört buçuk aylığız demiştim ben hala bu aylarda özellikle bugünlerde oturup ağlıyorum çıldırıyorum sinirleniyorum biz de insanız robot değiliz ki sen kendini ne kadar toplarsan bebişinle de o kadar iyi ilgilenirsin bi de kaynana anne yardımcı olacak biri varsa arada çağır sen dinlen uykunu al akşam eşin biraz baksın uzun uzun duş al hatta akşamları sen duşu ısıt duş al sonra eşin de bebişi getirsin güzelce hem yıkayın hem oynayın biz öyle öyle hem su korkusunu yendik hem rahatlamasını sağladık fıskiyeyi suyu ayarlayıp göbüşüne tutun bolca o da iyi geliyormuş sıcak sıcak☺️