Hepinize merhaba 9. Ayda yapılan ilave doz kızamık aşısını yaptırdınızmı? Doktorumuz gerekli görmedi bugün sağlık ocağı hemşiresine sordum 9 ayda yapılan şuan yapılmıyor dedi ama sağlık bakanlığının sitesinde görünüyor. Güncel halini öğrenmek istiyorum o yüzden 9. Ayında olan anneler bakabilirmi lütfen