8 buçuk aylık olduk halen alışmadı ne yapsam ne etsem yok yemiyor😢 meyve püresi muhallebi yapsam az da olsa yiyor ama onun haricinde çorbalara uzak, pütürlü sevmiyor kaşığını gördüğü gibi ağlamaya başlıyor. Pes etmeden hergün deniyorum ama çok yoruldum artık. Sadece mamayla beslenmesine çok üzülüyorum ne yapmam lazım alışmamış olması normal mi? Ben mi acele ediyorum? Var mı benim gibi olan anneler yardımcı olur musunuz