Deletedmom6262 Kızlar kaynanam yaşından önce saçı kesilmez ömrü kısalır diyor bebeğimin saçı çok uzadı gözüne geliyor arka tarafıda elime dolaniyor kisaltsam olurmuki acaba Siz kaç aylıkken kestiniz
Hulya-6676 Deletedmom6262 bizimkini 6 aylıkken kestirdik sıcaktan uyuyamıyodu hem öyle bişey yok hurafe ya peygamber efendimiz sav torunlarının saçını doğar doğmaz kestirmiş
__asyanil Deletedmom6262 ablam halam kimse kesmedi uzadı öyle kesti sonra sakladılar örgülü bi şekilde
3MelekAnnesi3 Deletedmom6262 benim abim berber kendisi evde kesti cnm kuaför esinizin tanıdık varsa öyle kessin
Kaderlmc Deletedmom6262 bunu da ilk defa duydum hadi hamileyken anneye derler saçını kesme çocuğun ömrü kısalır diye ama bunu duymamıştım hiç 😊😂 yanlış bilmiyorsam peygamber efendimizin sünnetlerinden biri bir araştırın 😊 peygamber efendimiz çocuk doğduktan 7 gün sonra saçının kesilip ağırlığınca altın veya gümüş sadaka vermiş diye okumuştum bir yerde 😊 çocuğun saçının kesilmesi ömrünü kısaltır yani batıl birşey
Ggercn Bence kesme ömrü kısalır falan diye değil . Kış günü üşür kafası yazın kesersin . Ben tepeden bağlıyorum öne düşen saçlarını
Alpbeybisininanasi Gün saçının kesilmesi sünnet, gram ağırlığınca sadakası verilir demekki dinen kesilmesi çok daha hayırlı diyerek, biz 7 günlükken kestirdik:) sağlıkla büyüsünler inşallah şuan 2,5 aylık