Merhaba kızlar,
Kızıma proktokolit teşhisi kondu ve süt ürünleri diyeti yapıyorum. Alerji doktoru bana calcımax verdi. Burada birçok arkadaşımın uyarısı üzerine calcımax te laktoz olduğunu öğrendim. Çocuk doktorumuza da danıştım. Çocuk doktorumuz laktozun süt şekeri olduğunu, süt ürünleri diyetinin süt proteini dolayısıyla yapıldığını söyledi ve güvenle kullananibilirsiniz dedi. Calcımax kullanan arkadaşlar var mı? Ben mi fazla şüphe eder oldum her şeyden acaba