Kızım 2.5 yaşında her ay hasta oluyor saguk aldığı zaman iki gün birun akıntısı sonra da hırıltı nefes alamama balgam oluyor her ay bir defa mutlaka oluyor doktora götürdüm bronşit olmuş dedi göğüs hastaliklarina göster dedi ama devlet Hastanesi’nde o bölüm yok hava veriyorm ventolin son bir yıldır bronsit oldu bir hafta da çekiyor en az ne yapmam lazım niye her ay oluyor sizin çocuğunuz hangi doktora goturdunz şuan kızım çok kötü karnından nefes alıp veriyor şurup verdi onu kulaniyoz 😭😭