Tugba07eylul benimki de üö aylık olacak doğduğundan beri öyle. Milletin bebeği pusette uyur bizimki durmaz bile. Arabada giderken ağlar kucağıma alır emzirmek zorunda kalırım. Dışarı çıktığımız bir hastane onda da kıyametler kopuyor. Avmye ona birşey almaya uğrasak hep kucağımda ve dışa dönük olacak şekilde kendini taşıtır. Uykusu geldiği uyumadığı için de ağlar. Bizde haldır haldır eve geri dönmek zorunda kalırız. Resmen puseti boşuna almışım yani. Şimdi kanguru aldım bide öyle deneyeceğim bakalım. Evde bir iki deneme yaptık durdu gibi. Ama omurga sağlığı için gene saatlerce gezdiremem onda. Bende bitek bizimki böyle diyordum olan herkes yazsında rahatlayalım 😅 ne zaman düzelir ki acep 🙄