sariKizim_akKizim Kızlar bu nebulizatör müdür nedir iyi bir şey mi? Hava mı veriyor buhar mı ? iyi gelir mi ne olur bir şey söyleyin bronşit oldu 22 aylık bebeğim
Kumsalceylan28 sariKizim_akKizim iyi gelir benim oglanda 2 bucuk aylikkdn oldu az bisry bronsit var dedi ilacla buhar verdim 10 gune topladi cok sukur . Caresi buhar zaten
Lulemom sariKizim_akKizim doktor önerisi olmadan kullanmayın diyolar. İçine ilaç konuyor onu buharlaştırıyo. Kimisi serum da koyup yapıyormuş ama doktorlar kafanıza göre kullanmayın diyor. Bi doktora götürdünüz mü
Fatmaaa22 sariKizim_akKizim çok iyi geliyor bebeğe ama iyisini alın kötüsü ise yaramıyor orta derecede olur
Cheddar sariKizim_akKizim bizde kullanmaya başlıcaz bugün. Viral enfeksiyon kapmış kızım. Geçmiş olsun size de. Muhtemelen antibiyotikli hava verilmiştir mutlaka kullanın
sariKizim_akKizim Lulemom dr bi hava cihazı almaamızı söyledi ama hiçbir yerde bulamıyorum. Aklıma bu geldi kafama göre kullanmayım diyorsunuz ooff napıcm ben
sariKizim_akKizim Fatmaaa22 en iyisi hangisi bilginiz var mı ? İçine koyulan ilacı nerden bulacağız onu da gönderiyorlar mı
Lulemom sariKizim_akKizim ilaçla kullanıldığı için doktor yazıyor ilacı. Medikalciler de hatta kimi eczanede de satılıyor. Doktorunuz ilaç yazdıysa kullanın tabi ama kafanıza göre kullanmayın. Dodo nebu kullanıyoruz biz
susunbebekuyuyo sariKizim_akKizim omron marka aldım geçen ay hepsi buradadan 200 küsur liraydı ilaç beraber gelmiyor siz alıyorsunuz serum fizyolojikle beraber
susunbebekuyuyo sariKizim_akKizim doktor yazdı tabi ki kafanıza göre ilaç kullanmayın kalpte çarpıntı yapıyor dozu iyi ayarlanmazsa
Ahmetinannesi668 sariKizim_akKizim ben veriyorum 6 aylık yararı var ama bi o kadar da zararlı tabi ama iyileşir hemen