Uyumsuzz Sütüm yetmiyor ve oğlum aglıyor belli aç yani. Bende mama takviyesi veriyorum mama zehir değil asla bunu biliyorum fakat verene kadar kırk takla atıyorum vıcdan azabı çekiyorum sütüm neden az neden doymuyor diye. Bu durumu yaşayan varmı benım gibi
75kinalikuzu Uyumsuzz neden böyle düşünüyorsunuz benim kızım 30 haftalik doğdu sütun olduğu halde dr mama takviyesi yaptırdı iyikide vetmusim çok şükür yaşıtlarını geçti 2yaşında hala mama veriyorum 10 aylıktı memeyi bıraktı
Kumsalceylan28 Uyumsuzz ac oldugu icin agliyormus niye uzuluyorsunki. Sutun azsa memeni reddetmiyorsa meme+mama devam edebilirsin. Bunda ne sknti olacak sanki. Benim sutum var cok sukur bildigim kadariyla ama ne olur ne olmaz acaba ac kalirmi yetiyormudur diye gunde 1 kez mama veriyorum.
tineanigra Uyumsuzz doğduklarından beri meme + mama veriyorum hatta şu an ağırlık mama da hiç vicdan azabı çekmedim aç bırakırsam çekerim
Irem51121 Uyumsuzz ben de aynı durumdayım. Mama takviyesi yapiyorum sutumle doymuyor cok cabuk acikiyor. Emiyor da aslında. Bugun doktora gittik doktor mamayi kes azalt dedi 1 bucuk haftadir mama takviyesi yapiyorum ben de. Obeziteye dogru gidiyor dedi 10 gunde 500 gram almiş. Napcam bilmiyorum
Metebeyler Uyumsuzz benim öyleydi çok ağladım hatta doktoruma bile ağlayarak anlattım oda sen manyak mısın dedi hiç gelmeyedebilir mamalar öcü mü ne yapacaksin öylede büyüyecek böylede dedi kabullenmek biraz zor oldu şahsen neden başka insanlar gibi süt üretemiyorum ne eksik vs diye çok düşündüm çok ağladım ama bi zaman sonra kabullendim 3 damla geliyosa sütüm 3 damla emzirdim sonra mama verdim böyle böyle 7 ay 18 günlük olduk doyunca dünyalar benim oluyo ister mamayla doysun ister başka birseyle
BugsBunnyy Uyumsuzz mamalar neden var bunun icin.cani sagolsun saglikli mamayi icebiliyor ben 2 cocugumuda cogunluk mamayla buyuttum acikcasi hic girmedim o pskolojiye sen de girme elinden geleni yap gerisi mama icerek buyur
Mrvhtp81 Uyumsuzz işte bu düşünceye girdiğin için sütun gelmiyor sütünün yettiğince ve doğduğuna inanırsan sütun tekrar gelir ve üretime başlar tamamen kafada bitiyor bu mesele sen ne kadar inanirsan o kadar sütun olacak ,
Uyumsuzz Mrvhtp81 7 gün hiç mama yemedi doyuyordu bende inanıyordum sonra tekrar başladı ağlamaya orda başa sardım
Turuncukelimeler Uyumsuzz daha neler yavrun ac kalsa daha mi iyi dua et simdiki mamalar saglikli,icerikleri guvenilir eskiden olsa ne yapacaktn
Mrvhtp81 Uyumsuzz ve ayrıca benim bı akrabam var yıllarca cocugu olmadı bu sebepten evlatlık edindi yurttan daha yeni doğmuş bebek aldılar o bebeğe o kadar baglandiki 1 haftada o çocuğu emzirdi sütü geldi kadinin düşün doğum yaomadi kadin kendi çocuğu bile değil emzircem ben bunu dedi ve sütü geldi inanabiliyormusun bu tamamen seninle alakalı beyin üretimi sağlıyor çünkü
Bellabells Mrvhtp81 böyle çok biliyorum. Anneler çoğunlukla sütüm yok veya yetmiyor diye kendi sütüne ihanet ediyor. Herşey çabalamaya bakıyor.rabbim ona göre yaratmış.anne ölürse mama mecbur verilir diğer şekilde ilk fırsatta mamaya sarılıyorlar.
saresmami Uyumsuzz offff 😓😓😓😓 yapmayin bunu kendisinizee nolursunuz. Dediginiz gibi zehir degil ki anne sütüylede karni doyuyor mamayla da… bende suan öyleyim anne sütü + mama ilerliyoruz. Hicte kafama takmiyorum yeterki doysun saglikli olsun. Süt yetmiyorsa da yetmiyo yani ne yapalim ölelim mi?
Uyumsuzz saresmami işte bende dıyorum yesin mama ne olacak doysun dıyorum ama her sabah yine başa sarıyorum keşke vermesem diye artık kendime tahammülüm kalmadı yani 3 aylık olcak yoğun bakımda yattı oğlum o yattıgından beri benim sütüm azaldı dahada eskisi gibi gelmedi. 3 aydır kafayı kırıcam artık düşünmekten
Mbal Uyumsuzz pirinç unu su da verebilirsiniz. Mamanın içinde ihtiyacı olan her şey var. Dua edin bence. 🙏🏻🌷
Uyumsuzz Havvakck linç yenecek bişey yokki anne sütü almasını her anne ister. Linç yemek istesem mamaya zehir derdim bu çok normal bi soru bence
manicurist Uyumsuzz annesiz büyüyen çocuklar ne yapsın peki annesini kaybeden ? Öyle düsünmeyin vermeseniz çocuğunuz aç kalıcak biliyorsunuz bu sizin elinizde olan birşey değil gelmiyorsa yetmiyorsa yapıcak birşey yok