Merhaba kızlar ikizlerim şuan 21 aylıklar düzeltilmiş 19 aylık. 29,5 ve 30 cm baş çevresiyle doğdular 33+1 de 1 yaşına kadar baş çevreleri 15-16 cm kadar büyüdü şuan 46 ve 46,5 baş çevreleri 1 yaşındn snra birden durdu mr ultrason hepsini çektirdik gelişmlerinde de hiç bir sıkıntı yok ama ısrarla büyümüyor yani hala 46 larda ve artık baya küçük kalmaya başladı baş çevreleri minyonlar eşimle bende minyonuz ama bu kdr uzun süre sabit kalması can sıkmaya başladı. Gttiğimz profesör bi sıkıntı olmadğını nisan mayıs gbi tekrar gtmemizi söyledi ama içim içimi yiyor her gece ölçüyorum resmen sinirim bozuluyor büyümedğini gördükçe var mı aranzda bu konuda bilgisi olan başına gelen yorum yapabilecek iyi veya kötü her şeye açığım eksik yapmdğm bu duruma sebep olabilecek gözden kaçırdığım bişi varsa önerilerinizi yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻