Merhabalar güzel anneler 1 aylık bebeğim var fakat sütüm ilk günden beri az geliyor çaylar rezene tohumu hoşafşar sıvı tüketimini herşeyi yapıyorum ama gündüz göğüslerim çok yumuşak oluyor süt 30 ml anca vardır toplamda Gece daha şiş oluyor göğsüm ama gündüz neden böyle oluyor anlamadım sizdede mi böyle bebeğimde 1 saate 1.5 saate emmek istiyor gündüz o zamanda göğsüm hiç dolmamış oluyor ne yapmam lazım iyice moralim bozuldu gündüz süt gelmediğimde 1- yada 2 kez mama vermek zorunda kalıyorum 😔