Ay sinir oluyorum su vermeyin diyenlere 😡 bebek anne sütünü birakcaksa zaten ne yaparsan yap yinede birakir yani. Bizim burda(yurt disi) cocuk doktorlari 4. ay da kasik mamasina baslatiyolar alissin diye
anne sütü herzaman degerli tabikide ama ek gidaya erken baslamaya bukadar karsi koyulmamasi lazim.
türkiye de ki annelere okadar cok baski yapiliyo ki ellerinden gelse hic ek gida baslatmadan 5 yasina kadar emzircekler 😂
hem söylemis zaten 1 kasik diye. Sanki meyve suyuyla karnini sisircende sütten kesilcek cocuk 🤷♀️