Ayazzmomms Sezeryan oldum olalı aklımda sezeryan doğumlarda 1-2 yıl bebek olması yasak ama dıyelım oldu Allah’ın takdırı o zaman noluyor iç dikişler felan var ya internetten araştırdım ama çıkmadı bilen var mı ya da bi sene dolmadan hamile kalan
MelekAnnesii Ayazzmomms doğumdan 5 ay sonra hamile kaldım çok şükür bisey olmadı ama iç dikişlerde açılma olma ihtimali var bu da hem bebegi hemde sizi tehlikeye atiyor
Sarasa Ayazzmomms riskli sadece daha dikkatli olmanız gerekir en azından 6 ay geçmeli rahim biraz toparlansin
Turuncukelimeler Ayazzmomms yapisiklik,dilislerde acilma,plesentanin yapismasi sonucu bebegin beslenememesi blablablaaaa..omayanlarda var ama bir arkdsm cok sıkıntı yasadi bebek gelismedi erken aaldilar vs vs…cok dikkatli korunmak lazim.
Mircan Ayazzmomms yengemin 3 çocuğu var üçünün de arasında 1 sene var hepside sezeryan hiç bişey olmadı
bjkbb Ayazzmomms bende pespese hamile kaldm bebeklerimin arasnda 16 ay var. Hatta ikinci hamileliğin ikiz gebelikti ama biri bir buçuk aylıkken düştü tek bebek olarak doğum yaptım belki ondan kaynaklıdır bilmiyorum doktorumda onla ilgilidir falan demedi ama yinede riskli aslında. Benim halam bebeği bir aylıkken ikinciye hamile kalmıştı iki kardeşin arasnda bir yaş bile yok 😃
Deletedmom99886 Ayazzmomms Ablam 5 aylıkken kızı oğluna hamile kalmıştı, doktor bir gün daha beklesek dikişlerin parlayacakmış dedi.. 36 haftalık doğum yaptı ikinci bebeğini.
bjkbb Ayazzmomms 😃😃 olabiliyor böyle şeyler bir aylıkken nasıl hamile kaldı bilmiyorum tabi belkide kırkı çıkmıştır hemen kalmıştır tam emin değilim ama kuzenlerimin arasnda bir yaş bile olmadığına adım gbi eminim😂
karprensesiannesi Ayazzmomms bebeklere riskli olabilecek her duruma karşıyım tabiki allahın takdiri ama sen korunmasını bilirsen hiç böyle riskli bi surunla karşı karşıya kalmazsın araştırdığına göre öyle bi planın var galiba
Ayazzmomms bjkbb belkı de erken bitmiştir lohusalık kanaması bende öyle oldu mesela 20 günde bitti sonra duzenlı adetim başladı emzırmedıgım ıcın korunmasam benımde olabılırdı ama merak ettim gerçekten acaba olursa nolur dıye yoksa daha ikinciye niyetim yok😂😂
kenankaan Ayazzmomms ben 11 aylıkken hamile kaldım, dikişlerim güzel kaynamış herhangi bir sıkıntım yok çok şükür. Şubatta da yine sezeryan doğum yapacağım