Merhaba kızlar bir hafta sonra 9 aylık oğlumla uçak yolculuğu yapıcaz. Normalde hazır mama vermiyorum ama yolculuk için küçük kavanoz mamalardan almayı düşünüyorum. Bebeğim anne sütü ve ek gıda alıyor. Hangi mamayı tavsiye edersiniz. Birde bebek arabasıyla uçağa binebiliyormuyuz? Uçakta bebeklerinizi nasıl oyaladınız benim oğlum pek durmuyor çünkü sürekli gezmek istiyor. Tavsiyelerinizi yazarsanız çok memnun olurum teşekkürler❤️