Kumsalceylan28 biz bu eve yeni taşındık ve ebeveyn banyosundan rezalet bi koku geliyordu, hem de bi tek bizden değil bütün dairelerde öyleymiş, diğer banyoda bi şey yok ama 🤷🏻♀️Neyse Tesisatçı geldi ilaç attı düzelmedi, sonra kırdılar aşağıdan bi yeri, boru değişimi yaptılar. Çok şükür koku gitti 🤲🏼
topukların için neutrogena nasırlaşmış ayaklar için ayak kremi var onu tavsiye ederim, inan eşimin ayakları taş gibi olmuştu düzeldi o da çok şükür 🤲🏼