deneyimsizanneyim Kızlar merhaba, Lohusalık kanaması bittikten 13 gün sonra regl kanamam başladı. Doktorum bunun olabileceğini söyledi ama sanki normal regl kanamasından daha fazla geliyor. Acaba aranızda bunu yaşayan var mı?
Seymust deneyimsizanneyim Benim kırkım çıktıktan bir hafta sonra oldu ama akıntı gibiydi bir iki gün sürdü bitti. Adet kanamasından çok adetin bitmesine yakın olan lekelenmeler gibiydi.
DurununAnnesiiii Bende dogumdan 2 ay 10 gün sonra oldum ama benimde herzamnkinden fazlaydı normalde yogun deyildiö reglim
Mavis34 deneyimsizanneyim bende huzursuz olmuştum bu kadar erken baslarmi diye burda post açmıştım baya kişi çıkmıştı erkendenolan