Sevgili anneler oğlum 19 aylık. Çok iştahı yok ve geceleri emmeye çok uyanıyor ve ben yıpranıyorum 🙁 memeyi nasıl bıraktırdınız
anlatıyorum ama anlamıyor 5 dakkada bi meme istiyor azaltamıyoruz
sizler nasıl bıraktırdınız sabır taşı duydum ama hiç bilgim yok
sizce 19 ay bıraktırmak için ideal bi zaman mı doktoruna danışan varmı