Kızlar bir miktar para geldi çok değil ikinci el araba falan alınmaz yani ama olsun yine de ben bu parayı TL de durursa harcarım sizce nasıl değerlendireyim ? Altın alayım diye düşünüyordum ama baya düşüşe geçti gibi. Siz olsanız ne yapardınız şuan ?